fredag 29. april 2016

Heklet kosebamse


Ettersom jeg har to veldig driftige bestemorsemner rundt meg prøver jeg å begrense min egen produksjon av klær. Har derfor funnet en rekke oppskrifter på leker og tilbehør til lillejenta.

Har fullført en koseklut i oldemorsruter, og er igang med en heklet uro til vognen. Tror også det blir noen bamser og stoffleker etterhvert, men vil vente til mellomste jenta har tid til å være med. Å være med å lage leker til lillesøster står nemlig på ønskelisten frem mot fødselen. 

Crotcheted babytoy


For de som søker inspirasjon til hjemmelagde babyleker vil jeg anbefale følgende linker, eller tavlen min på pinterest:




Selv skal jeg legge hekletøyet til side og fullføre noen prosjekter på det nye kjøkkenet i helgen. Magnettavle, krittavle og nye gardiner står på planen. 

Har også en ide om kreativ bruk av svigermors gamle norgesglass;)

 Følg med i helgen og til uken så kommer det antagelig noen nye DIY prosjekter.

God helg alle sammen!

:)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...