mandag 25. april 2016

Sy ammepute



Ammepute er visst obligatorisk tilbehør for vordende mødre. Valgte for enkelthets skyld mønsteret til stoff og stil: Ammepute

Ser i ettertid at det ikke hadde vært vanskelig å lage denne for frihånd. 

Nursing pillow

Puten er sydd dobbelt med et innertrekk fylt med små isoporkuler, og et yttertrekk med borrelåslukking som kan vaskes. Skulle jeg laget den igjen ville jeg antagelig fylt den med vatt, da kulefyllet gir en hardere følelse og mindre fleksibilitet.


2 kommentarer:

  1. Hei og gratulerer med knøttet i magen :) Jeg hadde ammepute med isoporkuler i og den var helt fantastisk! Mye bedre enn de med vatt som jeg fikk prøve hos andre, så du blir nok fornøyd :) Hilsen Sarah (og Magnus og Solveig, de likte den også, og så kan den brukes som pute i ryggen etterpå når man ser på tv :) )

    SvarSlett
  2. Så kjekt å høre fra deg! Jeg håper puten blir brukt masse, den er allerede en grei støtte som ekstra pute i senga selv om jeg var litt skeptisk til fastheten:) Hils hjemme!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...